DorÄczanie pism w formie elektronicznej do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radomiu
Zgodnie z rozporzÄ dzeniem Prezesa Rady MinistrĂłw z 14 wrzeĹnia 2011 roku w sprawie sporzÄ dzania pism w formie dokumentĂłw elektronicznych, dorÄczania dokumentĂłw elektronicznych oraz udostÄpniania formularzy, wzorĂłw i kopii dokumentĂłw elektronicznych (Dz. U. Nr 206 poz. 1216) w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Radomiu dostÄpna jest elektroniczna skrzynka podawcza na elektronicznej Platformie UsĹug Administracji Publicznej e-PUAP , umoĹźliwiajÄ ca dorÄczanie pism w formie dokumentĂłw elektronicznych.
Informujemy, Ĺźe przyjmowane bÄdÄ wyĹÄ cznie dokumenty elektroniczne speĹniajÄ ce nastÄpujÄ ce wymagania:
- maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z zaĹÄ cznikiem wynosi 5 megabajtĂłw (5 MB), w tym zaĹÄ cznik maksymalnie 3,5 megabajta (3,5 MB),
- dokumenty elektroniczne moĹźna dostarczyÄ na niĹźej wymienionych noĹnikach informatycznych:
pĹyta CD-RW lub DVD-RW,
pamiÄÄ masowa USB 1.0 lub 2.0,
dyskietka 1,44 MB,
(wymienione noĹniki danych muszÄ
mieÄ moĹźliwoĹÄ zapisu UrzÄdowego PoĹwiadczenia Odbioru).
- podpisane profilem zaufanym e-PUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocÄ waĹźnego kwalifikowanego certyfikatu (wydanego przez jeden z podmiotĂłw kwalifikowanych ĹwiadczÄ cych usĹugi certyfikacyjne),
- opatrzone zgodnymi z prawdÄ danymi osobowymi osoby skĹadajÄ cej dokument.
- akceptowane formaty zaĹÄ cznikĂłw to: DOC, RTF,
XLS,
CSV,
TXT,
GIF, TIF, BMP, JPG,
PDF,
ZIP.
W przypadku dorÄczenia dokumentĂłw elektronicznych niespeĹniajÄ
cych wszystkich wymogĂłw sprawa nie bÄdzie rozpatrywana.
SposĂłb korzystania z platformy jest prosty i przejrzysty. JeĹli klient nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, moĹźe zĹoĹźyÄ podpis za pomocÄ profilu zaufanego. Aby go zdobyÄ naleĹźy zĹoĹźyÄ wniosek elektroniczny na stronie www.epuap.gov.pl a nastÄpnie w ciÄ gu 14 dni potwierdziÄ dane osobowe z profilu w jednym z punktĂłw urzÄdu wojewĂłdzkiego lub w jednostce ZUS, urzÄdzie skarbowym czy konsulacie. Wystarczy mieÄ przy sobie dowĂłd osobisty lub paszport. Uzyskanie profilu jest bezpĹatne, waĹźny jest 3 lata. Po zweryfikowaniu danych, m.in. imienia i nazwiska, numeru PESEL, urzÄdnik potwierdzi profil zaufany. Od tego momentu klient moĹźe skĹadaÄ podpis na dokumentach elektronicznych na platformie e-PUAP.
Adres skrzynki epuap2: PIWRadom
Rejestr punktĂłw potwierdzajÄ cych profil zaufany na terenie caĹego kraju